We found out the hard way, that it wasn't meant to be

Oj vad det går mellan hattar och snår. 
Förra veckan gjordes inte mycket alls. Därav sparsamt bloggande..
Notis jag gjort på senare tid: om man ite har något att göra, har man tid att blogga. Fast inget att skriva om. När man har häcken full och massor att skriva om så har man inte tid. 
Gången helg spenderades till större delen i Kalmar. Det sägs att jag hade kul. Mycket vänner och lite tid. Tråkig kombo. Men ändå väldigt roligt att kunna träffa alla lite oftare än en gång om året. 9 h ungefär tar det att köra från sandefjord till kälmah. Ifall någon var nyfiken. 
Väl tillbaka vid 9 i måndags morse blev det en tupplur på 3 h innan det var dags för jobb. Äntligen flygning!
Solen strålade och hugade studenter stor på rad. Skönt att komma igång. 
Mån tis har det varit fullt av flygning, så även idag. Dock sitter jag just i detta nu på Notodden (ENNO) och väntar på att de ska serva en kärra. Jag var uppe med tuppen idag men missade tyvärr soluppgången. Jag var i alla fall först i luften i morse förutom någon morgonpigg Widerö-kärra. 
Någon bild på den krispiga norska morgonen och några andra bilder följer nedan. 
Tjo och flöjt. 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0