Finally I can see you crystal clear, Go ahead and sell me out and I´ll lay your ship bare

It is what it is. ssshhh.
Mycket har hänt. En del har inte hänt. På onsdag drar jag till sverige!
Det är dock en del som ska göras innan dess.. Checkride CPL, ytterligare en lektion med nya klassen, gamla klassen har haft sitt sista prov med mig nu. Får se vad utvärderingen säger.. ;)
Vi kör lite repetitionsgroundschool i CFI vilket är jäkligt nyttigt eftersom det var ett tag sedan vi hade den riktiga groundschoolen.
Ett och annat möte ska också klämmas in innan den efterlängtade sverigeresan.
Om du som alla andra undrar vad jag ska göra hemma så är svaret att jag ska slappa, vara ledig, hänga med människor som är softa och förhoppningsvis flyga lite eagle!! Ska bli skitväder den första veckan enligt prognos. Men det skiter jag i. Jag har inte sett regn sen i mars så det är väl dags..
Nu ska vi nog åka in till stan och grilla lite hos några vänner..
Håll i hatten till nästa gång. Ett nytt blogginlägg kan dyka upp när du minst anar det! Kött och blåbär.

RSS 2.0