I'm sorry for not being what you wanted. Don't know of anyone who is btw.

Måndag. Det är ändå bättre att ha semester på en måndag än en söndag. Det känns liksom lite mer meningsfullt på något sätt. 
Har hämtat den där soffan. Inte bara på översta våningen utan i en vindslägenhet. Såklart. 
Fick upp den på släpet. Och då gick ett ben av. Så nu står den i garaget och väntar på lagning. Flax. 
I eftermiddags blev det ett bad i poolen före grillningen av köttet som jag faktiskt kom ihåg att marinera. 
Sen har jag mest hängt med familjen och Sture. Ska pröva att få in någon bild på det, men det är inte så lätt när man bloggar på mobilen. Och nej, någon app verkar inte blogg.se ha heller. Trodde det var 2015 nu, men vad vet jag. 
 
Imorgon ska soffan lagas och kanske blir det strandhäng på eftermiddagen och en öl på stan. Men det är ännu ett oskrivet blad. 
 
Oh och något med propellern är sönder på safiren i Ljungbyhed.. Hoppas de får igång den till i nästa vecka.. Vore nice att fortsätta ava-kursen och kanske bli klar i år
 

If everybody wants you, why isn't anybody calling?

Såja, ett år till har gått. 
Nu är det tre veckors semester och jag tänker väl helt enkelt semesterblogga lite, så får vi se vart det tar vägen. 
Jag är i gamla Ljungbyholm sedan igår. 
Den mesta maten är grillad och nu när förkylningen känns färdig så ska det nog badas en del i poolen också. 
Eftermiddagen idag spenderades på flygfältet med korv och tvåvingat flygplan. Imorgon ska det hämtas kökssoffa till mickis som gått och fått barn och tydligen behöver någonstans att sitta. Senare blir det grillning. Oh. Måste göra marinad, speaking of. 
Resten av veckan är oplanerad men kommer säkert inkludera någon pub, en del flyg och mycket pool. Vädret imorgon är oklart men resten av veckan lovas sol och 25ish grader. 
Nästa vecka är planen att flyga klart ava-utbildningen i Ljungbyhed men det får vi se hur det går. Kanske ska försöka få in lite segelflyg också. 
Och kanske lite Dimona. Det var ett tag sedan. 
Ska pröva att blogga lite mer. 
 
Kommentera gärna något om du läser det här. Så jag vet att jag inte bara skulle skriva dagbok istället..
 
kött och blåbär 
 
9370F82C-B378-4DA9-8911-67CC02CE8E0C
 
 
 

RSS 2.0