Utah, people working together. Utah, making friends every day

Oj.
Inte bloggat sen juldagen. Mest for att det varit ruskigt rorigt ett tag nu.

Nu har jag slutat min utbildning pa SAA och flyttat till Utah. Salt Lake City narmare bestamt. Eller Saltsjobo som Andreas sager. Haha.
Mycket har hant under varen, samtidigt har nastan inget hant.
Men vart att namna med risk for att glomma annat ar att Andreas halsade pa under 10 dar i mars! Vi var pa flygmuseum och flygplatser och vi flog till och med en runda over San Diego en skon eftermiddag.
Nagra timmar vid poolen blev det ocksa.
En och annan captain morgan slank ner och timmar av skitsnack och livsavgorande beslut i en skon blandning passerade.

Nu ar jag sambo med Rae i SLC och den 4 maj flyttar vi in i var nya lagenhet. Just nu delar vi lgh med hennes kompis Marcy och hennes man. Och tva hundar. Inte helt optimalt men det funkar.
Den 8 maj aker vi till sverige for en 16 dagars semester medan vi vantar pa att hennes ansokan om uppehallstillstand behandlas. Nar den ar godkand sa flyttar vi till Sverige. Det ar planen just nu. Life is like a box of chocolate. Haha.
Imorgon blir det bilresa ner till SD for att tomma min lagenhet och dra upp all skit till saltsjon. Hoppas helgen racker till.
Det drojer nog ett tag till jag bloggar igen men snart har jag min dator har iaf sa jag kan skriva bokstaver med prickar ;) Kort och koncist. Vi hors

RSS 2.0