Feeling so small, I stare at the wall, hoping that you think of me too

Idag har det hänt!
Jag har sett Norge från luften!
Eller ja.. Mellan de vita molnen skymtade vita snötäckta fält. Men ändå!
Tidigare i veckan har det skrivits lite prov, simulatorn har flugits och lektioner har hållits. 
Jag har packat upp nästan allt. Bara en kartong kvar i bilen. Snart kanske den går att använda som bil igen!! 

Helgen som gick gjordes ett försök till att komma härifrån, om än bara för några timmar. 
Vi åkte några stycken in till stan för att gå på sportsbar och se Liverpool-Arsenal. Som vanligt var jag inte med för fotbollen. 
Hur som helst kom vi in till Jesse James eller Jack Daniels eller vad den nu hette.. Då visade det sig att de samtidigt körde gammeltjoa med liveband.. Trumpeter och hela batteriet. 
Jodå, de sände matchen men utan ljud. 
Så vi åkte hem igen.
Missade såklart de första 4 målen. 
Men friskt vågat, hälften vunnet. Eller nåt. 
Det är nog vad som hänt. Tror jag. 
Den här veckan äts det falukorv. Fyi. 
Här kommer lite bilder










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0