I'm gonna Come back so we can play together

Ja shit pommes frites. Tiden går. Har inte pallat/orkat/hunnit/prioriterat blogga. Meeeeen vi kör en kort resume. Fast det blir sällan kort när jag kör igång, men jämfört med två veckor så går det nog lite snabbare iaf.
Bror med familj åkte hem för länge sen. Lite flygning har det blivit, till exempel en sista jäkla uppflygning för det där satans instrumentbeviset. Jag har det nu väl inlåst och förvarar det mörkt och svalt. Att det skulle ta sån jävla tid.. Jaja, så kan det gå. Jag valde så klart en dag med byig vind och massa moln så det var lite köttigt faktiskt. Men ja, eller valde är väl synd att säga, den hann ju bli inplanerad och inställd någon gång innan där också. Så till slut sket jag lixom i vad det var för väder.
Skippar nog en massa grejor men helgen som gick var lite livad i alla fall. Jo, förresten, förra måndagen var vi på pb sushi och hade hejdå-middag för cissi och johan. Oskar kan väl berätta om sitt deltagande den kvällen för de som är intresserade. Men i alla fall slutade det på ett mycket otippat sätt för den killen. Och dyrt. Men det var inget jättefarligt och han kommer säkert skratta åt det om några år. Gången helg började med spontant poolparty i fredags. Kl 14 startade beerpongen på baksidan, kl 15 kom vi på att göra ett facebook event av det och framåt 17 började det komma lite fler deltagare. Det blev ganska livat ett tag och vi bubblade några timmar på kvällen. Dock ballade vi ur ganska tidigt eftersom själva festen började vid 14-snåret.. Haha. Lördagen fortsatte i poolpartynas tecken och ett poolparty 2.0 annonserades vid 15-tiden. Dock blev deltagandet något lägre och jag var opåverkbar av öl och dylikt. Rätt skön nästan nykter kväll i jacuzzin med andra ord.
Igår drog jag in till stan till några vänner och fick håret klippt. Kvällen bjöd på Pirates 4 i 3D. Bättre än väntat och klart sevärd. Dra dock inte upp förväntningarna för högt för då kan du bli besviken. Tänk på att det är fjärde filmen. Men, Depp är Depp, så det funkar. Idag skulle jag ha flugit men det är ställt på grund av okända orsaker. Kan vara vädret men det är ju lagom magiskt om de kände till igår att det skulle vara halvdåligt idag? Jaja, kött o blåbär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0