I wake up lonely, to the silence, of the bedroom. Its all around

Jorå så att det händer väl lite om dagarna ändå nu för tiden.
Och shit, jag har verkligen inte bloggat sen Hopfskan flyttade in! Tiden går. Men jo, Max hämtade henne själv. Hon har överlevt första veckan lite drygt. Imponerande.
Niclas har fått ny uppflygningstid. Jag har provat att flyga upp en gång till. Det gick över förväntan ändå måste jag säga. Failade så klart men bara på ILS-approach. Vilket borde vara det lättaste. Det betyder alltså att jag köttade Oceansides VOR-A med ett hold och sen fixade jag även Gillespies LOC-D partial panel. Inte illa med mina mått mätt i alla fall. Idag har jag gjort en kompletterande träning med Instruktör coh förhoppningsvis kommer ny tid att bokas under morgondagen för uppflygning.
I övrigt så är bror med familj i krokarna vilket har betytt lite besök och idag blev det även en runda på Cottonwood Golfcourse. Mycket trevligt. Värmen har kommit till SOCAL och kvicksilver över 30 har blivit vardag. Idag höll det sig dock runt 20 vilket var helt ok när man skulle köra 9 hål. Som blev 11, men ändå. 45 dollar per person för greenfee, klubbor och bil är helt ok. Trots att dollarn gått upp en del de sista dagarna.
Säkert har jag missat en massa. Jo, igår var ju misärernas dag men högpunkterna var ändå när Max tappade en Corona i golvet och folk fick plocka glas i typ 30 min och tätt följt av att Robert släppte en assiett ner på max tå. På högkant lixom. Så Max´s tå är dubbelt så stor som den borde vara och tre gånger så stor som en vanlig mans tå. Även foten är helt uppsvullen faktiskt. Som tröst drog vi till seven eleven jäkligt sent och köpte Ben&Jerrys och öl och toppade det med lite Top Gear-avsnitt. Idag har Hopf åkt i poolen och jag lär väl få sota för det.. Men det var det värt.
Kött och blåbär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0