Its a little bit funny, this feeling inside

Laptopen har torkat nu och allt verkar funka. Så här långt. Idag blev det nån halvtimme i solen, pallade inte mer. Det har varit runt 30 grader idag, helt ok för att vara i mars. Har även börjat förbereda min första lektion som jag ska ha på söndag morgon. Hoppas de tar med sig tomater.. Gärna ruttna, det gillar jag.
Ikväll bjöds det på flygning, åkte upp till Oceanside och körde VOR-A där och sen tillbaka till Gillespie för LOC-D. Max åkte i baksätet och verkade inte för chockad i alla fall. Lite knöligt att göra en straight-in ändå, den vingglider inte så himla bra den gamla cessnan. Tacka vet jag sexxy, där har man inga problem att komma ner. Den skulle göra sig bra på attack-approachen här. När vi kom hem hade våra fruar lagat god mat och laddat hem nytt avsnitt av top-gear. Internationella kvinnodagen till ära. Tror vi har behandlat det svagare könet riktigt respektfullt idag när jag tänker efter.
Lite oklart vad morgondagen har att bjuda på, förmodligen mindre respekt i alla fall. Pratades om att åka till stranden en runda, får se vad som händer. Försöker även få till en resa till Salt Lake City i slutet av mars, tänkte dock inte ta bilen som knåddarna. I och för sig ungefär samma pengar men det tar några timmar.. Den som lever får se. Kött och blåbär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0