I´m finished making sense

Ingen uppflygning imorrn.
Större delen av dagen spenderades i Fashion Valley med diverse klädinköp och lunch. Eftersom jag inte heter sebastian och inte har varesej halsduk, svartvita bilder på mig själv eller en modeblogg så tänker jag inte gå in på vad som köptes. Men jag kan säga att det följde shorts och t-shirt-temat ganska rakt igenom.
På vägen hem stannade vi förbi Westfield för Oggi skulle greja lite med sitt abonnemang. Vi var inne i sammanlagt 8 olika telefonbutiker, varav några upp till 4 gånger.. Ändå blev det lixom inget köpt.. Jag passade på att stödköpa lite mer grejor på Hollister när vi ändå var igång. En affär - ett inköp. Så jobbar jag. Middagen bestod av tacos, i proper mexar-anda. Därefter kom nåt smarto på att vi skulle till gymmet.. Ingen höjdare efter tacos och öl. Men vafan man är ju ingen bangare!
Hemkomna från gymmet blev det lite spindeljakt. Jag har spanat på en spindel utanför ytterdörren på en blomkruka nåra dagar. Idag tog jag med mig hela jaktlaget och en ficklampa. Vi konstaterade att det var en så kallad svart änka. Otrevligt namn.. Tydligen en otrevlig spindel med, de andra har googlat lite på hur betten funkar och säger att det är vidrigt. Jag har därför låtit bli att titta och nöjer mig med att fortsätta hålla mig undan från dem. I alla fall hittade någon en flaska myrmedel och tamejfan, det funkade jättebra på spindlar med. Så nu är det i alla fall två änkor mindre utanför huset. Tyvärr kanske det blev två änklingar då eftersom vi dödade två honor men det får vi leva med. Bild på dem kommer imorgon. Det är väl ungefär det som är planerat för morgondagen, lägga upp bilder på spindlar.. Kött och blåbär

Kommentarer
Postat av: foppa2

Ni är ju hjältar ju.

Nu får ju några stackars manliga spindlar leva lite längre...

2011-03-18 @ 10:24:37
Postat av: Foppa

Just det, de har lite dålig jämställdhet va?

2011-03-18 @ 10:25:53
URL: http://foppa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0