I´ve got the moves like Jagger



Juldagen är här.
Tomtelurken har masat sig hem till nordpolen igen. Den geografiska alltså.

Jag fick ett superpaket laddat med kaffe och snus! Nu klarar jag mig ett tag till!
Vad gäller jobbet så är det lite upp och ner med flygning. Jag kör på med CPL-skolning med de svenska eleverna. Inte så många timmar i veckan men rolig flygning i alla fall.
Efter nyår blir det nog några kineser från den nya klassen som anlände för några veckor sedan. Det är dags för dem att börja flyga då.
Julafton spenderades med Max och Lotta. VI gjorde julmat och drack julöl. (Det blir det väl om man dricker öl på julafton?) Vi gjorde glögg och kollade på kalle. Sen Svensson Svensson. Och avslutade det hela med Snowroller. Haha.
Jag fick julklapp av dem med! Grand marnier så att jag kan göra riktiga margaritas!! Yay!!
Idag är det mest slappande som gäller. Tror inte det blir nån utgång ikväll heller. Räcker med att tänka på alla packade svenskar därhemma. Haha..
Hörs

Kommentarer
Postat av: Savo

Va... finns inte snus i USA, jag trodde det var ett välutvecklat land?!

2012-01-08 @ 19:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0