Right right turn off the light

I onsdags var det full fart med tjejerna igen. Dagen spenderades väl mest med att återhämta sig men framåt kvällen åkte vi till Mount Soledad för att se solnedgången. Lite drygt bara att det var helmulet.. Haha, jaja fin utsikt över stan i alla fall.
Efter det körde vi in till stan och åt på en riktigt bra fiskrestaurang. Gott med lite omväxling i kosten måste jag säga. Oceanaire, rekommenderas starkt.
Kvällen bjöd på lite mer bubbelkopp och poolhäng.

Igår kom Christer och Olga och hälsade på, vänner till mina föräldrar och även delägare i Eaglen. Jag bjöd på svenskt kaffe som de så snällt importerat och lämnat av här för nån vecka sedan på väg mot Las Vegas. Vi åkte in till stan och åt Vietnamesiskt på Saigon On Fifth. Också en väldigt bra restaurang. Nästan pinsamt billigt också, åk dit!
De avvek efter middagen och åter blev det bubbelkopp med tjejerna.

Idag var det dags för två av dem att åka hem. Eller egentligen allihop, men 3 har bokat om sina biljetter och stannar till söndag istället. Så jävla trevligt har man här!
I alla fall skjutsade jag de två som skulle hem upp till flygplatsen i Palomar. Ca 45 min med bil norrut. Eller 15 min med flygplan som man är van vid.. Skitdrygt att bila dit. Men det är som det är.
Nu är resterande tjejer och Niclas, max, oskar och robin och seglar. Jag pallade inte, kände att jag behöver krypa in i min grotta en liten stund och dra för stenen. Hade tänkt åka på fest ikväll i stan med Niclas men han har nog vaskat den iden och helt plötsligt vet jag inte hur sugen jag är heller. Jaja, det visar sig väl. Man kunde väl haft större problem. Hur som helst så är det skönt med några timmar helt själv hemma. Hej hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0