Here comes the sun, I say, its allright...

Jag har hittat frimärkena! Eller Max hittade dem.. De låg på golvet jämte mig. Haha.
Fortf ingen checkride.. Börjar nästan bli lite drygt att vänta nu.
Igår var Amali och hennes vänner här och åt frukost på deras väg hem till Tucson. Trevligt med lite sällskap och framför allt frukost vid rätt tid för en gångs skull!
Oskar passade på att fylla år så halva dagen gick åt att försöka samla alla fem för lite skönsång i hans ära. Jag filmade allt men eftersom jag i stort sett drog ett solo rakt igenom så kommer den filmen att få leva vidare i rymden. Så att säga. Varmaste dagen på länge och jag tog tillfället i akt att jobba lite på brännan. Slängde en luftmadrass i poolen. Och somnade. Så jo, solen tog lite. Men vafan, det kostar att ligga på topp.
Middag intogs på Black Angus som Oskar tjatat om sen han kom hit. Bra mat faktiskt. Särskilt pommesen.
Idag gick det i lite lugnare takt på morgonen. Joakim tittade förbi på sin lunch och snyltade på vår sol. Eftersom jag var epic jävla bränd så lät jag honom hållas. Hela gänget utom Robert åt lunch på Greek style chicken eller vad det kan heta. Så nära svensk kebab (!) man kan komma här tror jag. Efter det gav vi oss iväg till fashion valley för att jaga tag i en thai-pad till Max. De hade en men den dög inte åt snåljåpen. Inga andra affärer i hela san diego-området hade nån heller. Han vill nämligen ha snikmodellen med 16 GB och inte 64 som verkar vara den enda att få tag i.
Jag föreslog vänligt att han skulle beställa en på nätet men blev snabbt avfärdad med att det var för bögar och lama eller liknande. Jättetråkigt sätt att köpa grejor på tydligen.
Den 20e maj kommer 16 GB thai-paden. Med posten. Max beställde ikväll.
Nu har vi just badat lite i jacuzzin och imorgon händer väl ungefär samma sak. Fred på er, kärlek åt alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0