Forces pullin' from the center of the Earth again. I can feel it.

Så jävla irriterande! Köpte 40 frimärken idag. Ingen aning om vart de är.. Jag kan ha tappat dem på vägen hem.. Eller kanske i butiken.. Eller så blåste de ur bilen.. Eller så är de här nånstans. Skit med!
Flygningen igår gick fint, nu väntar jag åter igen på checkride. När jag kom hem efter flygningen var det kaos. Max vände världen upp och ner. Och sen vände han tillbaks den. Kul kille..
På kvällen mötte jag upp Amali och hennes vänner i Old Town här och käkade middag. På den enda restaurang jag varit på i old town förut.. Lite ironiskt nästan.
Idag var det sovmorgon som vanligt, följt av några timmars hårt vilande. Även jobbat lite faktiskt men inte så jag blev svettig direkt.
I övrigt har väl det seriösaste varit att jag åkte och handlade. Skulle bara stödhandla lite men det blev nästan ett fullt bagageutrymme. Minus frimärkena då.. Eller jag vet inte. De kanske dyker upp.. Jo, jag lagade mat också! Vi fick trevligt middagssällskap idag. Lovisa fick vara med via skype mitt på matbordet. Vet inte om hon blev så mycket gladare av det men jag, niclas och oskar slapp ju prata med varandra iaf.
Kvällen känns väl ganska avslagen och jag och max sitter och smuttar på lite vin i varsitt rum och ger varandra några lagom glada tillrop med jämna mellanrum.
Imorgon bitti ska jag fixa frukost till Amali och hennes resesällskap på deras väg upp mot Tucson eller vart de nu skulle.. Så det blir klockan på ringning igen. Men jag överlever nog, dessutom skulle det blir riktigt jäkla kalasväder imorgon så det är skönt att komma upp i tid. Måste jobba på brännan lite. Jorå så att det är ju som det är. Snart dags att ta av sig svetshandskarna och olja in arbetsskorna för kvällen. Kött och blåbär.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Var det restaurangen med de 3 amigos? =)

2011-04-27 @ 09:05:44
Postat av: Foppa

Ja precis. Cafe Coyote.

2011-04-27 @ 10:28:38
URL: http://foppa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0