Angels fall to the floor, as they would if i was Captain.

Jodaaa. Har väl inte hänt så mycket idag.. Jo, Niclas hade uppflygning för CFI som inte gick så bra.. Men det var väl mer eller mindre väntat. Inte för att han är kass utan för att det var två stenhårda och förmodligen i grunden elaka examinatörer som granskade honom i sömmarna.
Även Oskar och Robin försökte impa på någon genom att klä sig i skjorta och slirre och åka till skolan. Väl där kom Oskar på att han är förkyld och ställde flygningen. Nu är han alltså så himla lite förkyld att till och med han själv glömmer det lite till och från.
Max och jag åkte till Westfield för lite shopping. Kan inte riktigt gå in på vad som handlades men det var i en affär där vi inte kände oss särskilt hemma. Alls faktiskt.
Efter det har det inte hänt så mycket. Jo, jag klippte mig på westfield också! Så nu ser jag helt annorlunda ut. Tror inte ens min egen mamma skulle känna igen mig. Och ryktena säger ju att hon ska komma ikväll.. Så vi får se.
Ett ärofyllt uppdrag väntar mig om ca en timme! Jag ska hämta fröken Hopf på SD international! Äntligen en kvinna till i huset! Som Robin har längtat.
Helgen är ännu ett oskrivet blad och allt kan hända när man partajar med byxorna nere. Thank god its friday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0