You make me so confused, the one I love, loves someone else

Blev ingen tvätt tvättad. Inga julsaker köpta.. Men jag har pluggat lite i alla fall. Så jävla drygt att köra igenom en massa flervalsfrågor igen, känns lite bristol-flashback.. Men det är väl bara att käka den mackan och se glad ut. Börjar tröttna lite på mackor nu, de kommer med jämna mellanrum från alla håll. Skulle behöva nån slags räkmacka, har varit tunnt med såna på sistone. Jaja grotta ner mig kan jag göra på annat håll. Hann med en fika med rajtantajtan aka Anders And på Starbucks ikväll, en gingerbread latte satt fint efter lyxmiddagen som frugan lagat till, toppades med salt och blandat till efterrätt som han fått från sin givmilda mor. Jag gillar inte saltlakrits så värst men vafan, det finns inte här så det var ganska gott.. Imorrn ska det i alla fall julhandlas lite med Niclas, han verkar ha återgått till kristna traditioner. jag börjar faktiskt få lite panik över att vara helt utan julkänslor, det brukar lixom smyga sig på hur fan jag än försöker undvika det. Lär ju köpa ett par mjaukisbrallor imorrn med, det är ett steg på vägen tror jag. Kanske även nånting med barrdoft. Kanske även tvättar imorrn men det är ännu ett oskrivet blad. Planning is for losers och jag är redan jävligt nära gränsen där med mina planer. Omkring 12 timmar framåt tycker jag är ok men sen börjar det bli töntvarning. Måste dessutom skaffa lite mer quarters om jag ska tvätta för det finns såklart ingen växlingsmaskin i tvättstugan och det går åt 5 st per maskin och 4 för tumlaren så en sisådär 14 kvartar går det åt varje gång.. Måste få tag på Mickis nån dag med, det här börjar bli outhärdligt. Faktiskt.
Försökte prata med Bo på skype igen nu, men han mikrofon funkar inte. Första gången fick han igång den för då hade han två mikrofoner att välja på och tog den som itne var förvald, då funkade det. Nu hade han bara den som inte funkar att välja i menyn och då funkar det inte lika bra. Vafan är problemet..?? Och min kamera la av igen. Den gör det när datorn varit igång några timmar, det är en inbyggd kamera i en HP. Datorn kommer nämligen på efter några timmar att "Den här enheten kan fungera snabbare om du ansluter den till en annan USB-ingång" Men det är ju inte så jävla lätt om den är inbyggd, jag lär ju inte skruva isär datorn och löda på en usb-kabel eller? Vad fan är det för ärthjärna som bygger såna här skitdatorer? Hur svårt kan det vara? Foppameny på datorn: Ljud: Allt på/Allt av Video: Allt på/Allt av . Inte en massa olika menyer i alla jävla program.. Man ska slå på kameran på minst ett ställe i skype, ett annat i msn, ett ställe i datorn under enheter osv.. Vad fan är problemet? ON FÖR FAN!!! Det är 2010, hur svårt kan det vara.. Nä för jag vill ju inte ha ljud och bild när jag kör ett samtal i skype, jag ringer upp nån för att bara fortsätta chatta. Såklart. Likadant i msn. Namn och adress till HPs jävla ingenjörer. Det kommer lukta bensin utanför deras hus, jag lovar. I min Toshiba funkar det klockrent. Men det är bara ren tur, snart pajar det väl där med. Men det känns lite orimligt att behöva ha en skypedator och en för annat.. Eller? Jaja men ta hand om dig då så hörs vi. Nassi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

2010-11-30 @ 09:57:57
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Robin

Hur har du det ute i snöstormen?

Tycker du om snön eller saknar du sommaren? :)

- - -



Kolla gärna in min blogg och säg vad du tycker och

tänker kring programmet "Ung & Bortskämd". Kramen!



/ Robin.

2010-11-30 @ 10:06:34
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: MODEMARTIN

Är allt bra med dig idag? :D

2010-11-30 @ 10:22:33
URL: http://www.modemartin.se
Postat av: MODEMARTIN

Är allt bra med dig idag? :D

2010-11-30 @ 10:39:21
URL: http://www.modemartin.se
Postat av: liindblaads

Anmäl dig till dagens lucka, varje dag från och med i morgon kommer jag att öppna en lucka, bakom luckan finns en Kille eller tjej som driver en blogg.

och nu har du chansen att anmäla dig till morgondagens lucka !

//liindblaads

2010-11-30 @ 18:11:16
URL: http://liindblaads.se
Postat av: elmo

@)-`-,---



Halloj! Vart hade du valt att åka om du vann 40 000 att resa för? Kommentera gärna mitt blogginlägg med ditt svar.



Vill du att det blir verklighet kan du tävla på http://goo.gl/Ho7RY



Kolla gärna videon på min blogg!

2010-11-30 @ 23:08:32
URL: http://hurmanvinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0