Jo, men det glömde jag ju

Fan jag slutar inte förvånas över människorna här. På väg hem stannade jag förbi ytterligare en mack i jakt på putsgrejor till bilen. Jag stod utanför macken och putsade rutorna medan jag lade märket till en ganska stor svart kvinna i 25-årsåldern med tillhörande pajad bil och 5-årig dotter. Dottern for runt på macken och de försökte inte direkt smälta in.. Efter en stund satte sig dottern i bilen och började stortjuta. Någon minut senare hör jag mamman vråla "You are no fucking grown up, you are not fucking me!" Ytterligare en stund senare står mamman precis utanför bilen och pratar med nån i telefon och beklagar sig över sin situation: "The car broke down and now that fucking little bitch thinks shes a grown up." I min värld kallar man kanske inte sin 5åriga dotter för en liten jävla slampa. Men vad vet jag, jag har inga barn.

Kommentarer
Postat av: Foppa2

Är du säker på att det var hennes unge?

2010-11-26 @ 23:30:39
Postat av: Foppa

Nä det är jag ju såklart inte.. Var inte läge att fråga.

2010-11-26 @ 23:33:52
URL: http://foppa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0