När året är slut och snön ligger djup och slädarnas medar slinter

Köttade lasergradeprovet rakt av. Sådär bara. Det låg och kved som en gammal skolfröken med häftstift på stolen.
Åtminstone nåt som lyckades den här veckan.. Tänkte solat men det slapp jag ju, det var typ 17 grader och soldis.. Dåligt decemberväder. Imorrn blir det nytt höftskott mot oralen. Nu verkar dom ha fattat, jag har inget planerat innan 13 nån dag den här veckan. Äntligen.
Vann gå upp-tävlingen idag med. Goda marginaler, runda slängar 30 min faktiskt. Jag får inte bli för säker och slappna av nu bara.. Har tänkt åka och posta paket idag, det har legat i bilen ett tag nu men jag hann inte. Kanske är dags. Är det bestämt att julafton är nästa fredag eller kan vi snacka om det? Väntar även själv på paket men kom på att jag missat skriva lägenhetsnummer i beställningen.. SMART! Får se hur det slutar.. Skulle även tvättat idag. Inte hunnit det heller. Håller på och packar lite, efter julsemestern kommer jag ju inte tillbaka till lägenheten utan åker direkt till mitt nya boende på berget. Som tur är har jag inte hunnit skaffa så mycket grejor men det är ändå lite att pilla med. Lär ju åka och handla lite imorrn om jag får tid.. Ska vara i skolan en hel timme så det kan bli tjockt. Får kolla vidare på lolpics.se här, vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0