Everybody needs just one, someone... to tell them the truth

Shit, idag har det hänt grejor! Kom upp runt 10 redan! 2 timmar för att morna till mig och sen drog jag och nickepicke till IKEA där vi käkade lunch följt av lite matshopping. Mest presenter till salt lake city-folket i form av bilar och choklad och liknande. Men viktigast av allt: varsin biljett till julbord på IKEA på fredag! Ska bli gött med lite riktig svensk julmat! Hemkomna därifrån blev det plugg sen ett monsterpass på gymmet. Plugg igen! Vi körde på med värsta glöggfikat med pepparkakor och hela konkarongen. Min matdag och varm smörgåstårta stod på menyn. Nu har jag alltså mat för 4 dar framöver.. Hittade hönökaka på IKEA så det smakade ganska svenskt får man väl säga.
Imorgon däremot lär inte bli nån dans på rosor, då ringer klockan vid 7. Eller jag får väl ställa den på 5 om jag ska följa senaste dagarnas snooze-rutiner.. ;) Flygning 8.50 eller nåt liknande, ska hämta fnatte vid 8 enligt plan. Eftermiddagen lär väl gå till att plugga inför checken på onsdag.. Ångest. Linn tror att jag ska hinna vara klar innan jag drar på semester om två veckor.. Det tror inte jag.. Haha. Men det återstår att se. Vore ju skönt men det känns väl som att risken är lika stor som att Raggar-Olsson vinner Jeopardy. Nä nåt glas vin till sen är det nog bara att klappa igen de blå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0