I hope you have all you dreamed of

Tirsdag. Hela dagen.
Jobbar och packar lite om vartannat.
Det är ganska skönt att man ska jobba i uniform, då behöver man inte ta med sig riktigt lika mycket kläder.
Det är ändå lite utplockat sedan förra flytten. Hittade en låda i förrådet med kläder som jag inte rört sen jag flyttade 2010.. Kanske bara läge att slänga..?
Drygast att packa kommer nog alla saker bli, t.ex vet jag inte hur mycket köksredskap osv som jag ska ta med. Vore ju bra om de som hyr min lägenhet också har lite grejer att använda. Alternativt inget alls men då måste jag ju förvara det någonstans...
Fortfarande ingen som vet någon seriös människa som vill hyra lgh? Annars får jag gå på de okända korten jag har på kö.
I eftermiddag drar jag upp till jobbet och stannar till fredag, är tanken. Dvs jag har mer eller mindre bara nästa helg på mig att fixa resten. Blä.
Kanske skulle kasta lite blommor också, börjar bli aktuellt.
De står här och kippar efter andan, stackarna.
Resten får väl åka hem till morsan, där får de nog det bra.
Lär ju knata ner och prata med ordföranden i föreningen också..
Inte så sugen.
Mest för att söndagens "slapparkväll" bestod av ett spel där jag bland annat blev tvungen att försöka stå på händer i 30 sek.
Självfallet slutade det i en hög på golvet med skrapsår och blåmärken. En del andra mindre rekommenderade utmaningar och några höga skrik senare så är jag inte så sugen på att gå och ringa på. Eftersom hon bor rakt under mig...
Men hon kanske blir glad när jag säger att jag ska hyra ut i andra hand?
Hoppas det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0