I don't want the gold from Xanadu

Så var jag här. 
Sjukt stimmiga sista dagar med en massa flytt. Först Ninas och sen min. 
Lite fest, lite middag och lite avsked. 
Långt ifrån kaoset förra gången dock. Till allas fördel. Haha 
Igår var det iaf dags, hämtade Nina vid 10 eller så, åkte till lägenheten och skulle fixa det sista. 
Enligt mig bara hämta lite tvätt och plocka ihop panten. 
Visade sig vara 3-4 rundor ner till förrådet (som Nina fick göra eftersom jag slog halvt ihjäl mig i lördags natt när jag halkade ner för en trappa och fortfarande har svårt att andas). 
Tvätten var en nästan full svart sopsäck till slut. 
Panten var en full svart sopsäck. 145 spänn. 
Hur som helst kom vi iväg strax innan 12! Nina släppte jag av i Gbg och fortsatte upp mot Strömstad. 
Färjan gick vid 20 och tar 2,5 timme. 
Inte en kotte i tullen, vilket jag tackade för. Sen bara 15 min körning till skolan. 
Hittade nyckel på hemligt ställe och några elever hjälpte mig in med i alla fall hälften av mina grejer och resten är kvar i bilen. Den agerar kylskåp nu ;)

Idag började vi vid 8, jag vaknade såklart vid 7.43 efter att ha stängt av larmen. Hann ändå med 2 min tillgodo. 
Skills. 
Vi har gått igenom tonvis med praktiska spörsmål. Visar sig att det var ganska smart att ta rummet här, en kollega bor till och med på B&B.. Verkar inte så nice. 
Får se om lägenhetsletandet tar fart i dagarna dock. 
Nu är jag mätt efter fiskbullarna och ska nog kolla lite på tv. 
Heppåre




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0