Tusen år och tusen mil

Då var vi inne på andra halvåret i San Diego. Sjukt vad tiden går.. Nu har jag och Niclas bott lika länge här i nya huset som vi gjorde i lgh på Petree. Svårt att fatta men tiden är relativ har jag hört.
Igår var det dags för POF-lektion igen. Jag passade på att försova mig. Har inte hänt sen jag vet inte när.. Flera år tror jag. Lagom pinsamt med 15 elever som sitter och väntar på en när man kommer. Underbart. Tillräckligt pinsamt för att låta bli det ett tag framöver tror jag.
I övrigt igår blev det lite åkning med Oskar och kolla på bilar. Blev inget köp dock. Dagen idag fortsatte i billetandets tecken och jag har idag åkt fler Ford Mustang GT än jag gjort sammanlagt tidigare i livet. Varierande nivå på den låga kvaliteten skulle man nog kunna sammanfatta det som. En del var helt jäkla kassa, andra var bara dåliga. Amerikansk byggkonst. Undrar om de tillverkas i Mexico eller vad grejen är.. Blev inget köp idag heller. Men imorrn kanske?! Vore ju kanon. Lite pinsamt dock om det kommer in en Ford i vårt tyska stall. Han får stå på gatan helt enkelt. Inte vår gata alltså, utan nån annan så ingen får för sig att vi skulle ha något med den att göra.

Någon ny uppflygningstid har jag inte fått så jag går med telefonen max 1 meter ifrån mig hela tiden ifall det skulle dyka upp något. Två av knattarna fick sina IR idag i alla fall, så grattis till dom. Lämpligt på halvårsdagen också. Nu är det natti så jag orkar åka och leta bil imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0