So take it easy on me, Im afraid youre never satisfied

Nu är biljett bokad till Mickis, hon kommer i början på april!! Längtar. I övrigt igår så var jag på ytterligare ett möte med min instruktör och nu kanske det mesta är klart för stage check och checkride, om de bara blir bokade nån jävla gång med..
På kvällen var det födelsedagsfest för Kimberly på PB Sushi, det blev även lite av en avskedsfest för Jesper som är klart här nu och drar till Thailand i några veckor innan han åker till kalla Sverige. Sushin var helt ok, sake-bombs för 1 dollar var inte heller så dumt. Efter det drog vi till Yogurt-Land och sen till Tavern där en morgan och kola kostar 5 dollar. Och då får man en shot på köpet.. Jo, lite full blev jag allt. Kvällen slutade dock ganska tidigt. Idag har jag pluggat lite, förberett lite av första lektionen eftersom det börjar närma sig min första jobbdag och eftermiddagen bjöd på kubbspel i solen. Ikväll har vi mest slappat. Jo, jag dränkte min laptop i vatten så jag bloggar på min minilaptop, därför tänker jag sluta nu för jag har kramp i fingrarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0