It must have been good but I lost it somehow

Shit vad jag har pluggat idag! Flera timmar i sträck. Kan inte vara bra för själen. Imorrn blir det flygning med, känns jättespännande! Ska bli kul att få komma upp och se San Diego uppifrån. Undrar hur det funkar det där med en massa metall som far runt i luften.. Varför trillar dom inte ner?

Har även hunnit en runda på IKEA, även om köttbullarna inte är lika goda som mina egna så är det fint med lite potatismos och lingon till..
Införskaffade en byrå, papperskorg och lite annat bra att ha-stuff. Bäst av allt var nog queensize lakan och påslakan till min gigantiska säng. Så jäkla gött att ha ett två meter brett täcke helt själv! Har inte pallat bygga ihop byrån men i alla fall fått hjälp att bära upp den på rummet. Nästa gång blir det nog utemöbler till balkongen åxå. Men det kan vänta, det är bara runt 15-18 grader på förmiddagarna nu så det är lite kyligt för min smak.
Bilen var lagad. Nu är den paj igen. Hjälpte i typ en timme det jag gjorde.. Så nu har jag beställt lite mer grejor och får väl dem på tisdag verkar det som. Hoppas jag tar mig till skolan imorrn bitti bara, men den har funkat hjälpligt idag. Även om den går som en påse potatis.
Nån som är sugen på att flytta hit förresten, vi har lite rum lediga som det ser ut nu, bara hör av er. 570 dollar i månaden. Det är fan billigt. Bara så ni vet. Nä nu ska jag bygga koja i sängen. Hörs

Kommentarer
Postat av: MartinK

Låter som ett mycket intressant erbjudande! Ingår en stor säng då? Jag har typ 2 PLUSgrader här hemma. Väldigt exotiskt. :)

2011-01-09 @ 10:38:51
URL: http://blogg.lemonblue.se
Postat av: foppa2

Jag och några till kan hyra in oss i april/maj nån gång...

2011-01-09 @ 12:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0