Jag har en skabbig ide, ja du kan väl följa med


I lördags drog jag, Berra och Niclas in till Coronado på förmiddagen. Eller typ vid 11 i alla fall. Sjuka köer men vi valde en smartare väg än många andra och slog knattarna med ca 30 min. Hittade en riktigt bra spot på en något övergiven strand där vi hade bra utsikt över San Diego downtown och överflygningen av planen. När det var slut köade vi oss in på marinbasens område och fick äntligen lite att äta och kunde titta på ännu fler plan i solnedgången. Kanondag helt enkelt.
Söndagen var rätt lugn och avslutades med lite grillning där Berra och Brenda stod för matlagningen. Göttans.

I måndags bar det av upp till Santa Barbara och sen vidare till Van Nuys (va:najs). Shit vad stökigt. Eller det var väl inga problem så förutom att det var så sjukt mycket trafik att man knappt kom in på frekvenserna, fick stå på marken och vänta i som mest 35 min innan vi fick starta, vi blev även så dåligt radarledda att vi orsakade en go-around för en gulfstream för han fick trafikvarning och kunde inte landa. Så kan det gå. Någon timme försenade kom vi hem i alla fall.
Idag har det varit lugna gatan, hängde med Niclas till skolan en runda och sen handlade vi lite. Det är väl ungefär det som hänt.
Nu sitter jag i telefonkö till GEICO för att avsluta försäkringen på volvon. Har väntat i snart en timme. Har under tiden hunnit skaffa inlogg på deras hemsida för enligt automatrösten skall man kunna avsluta försäkringen där. Men det kan man inte, alla andra funktioner verkar funka men just "remove vehicle" -knappen är släckt.. Bra jobbat geico.


Kommentarer
Postat av: Bo Forsberg

..... Men snygg tröja och drickaflaska har de iallafall.......

2011-02-16 @ 10:17:32
Postat av: Foppa

Jag skrev och bad om en till tröja för två månader sen men har inte fått nån, så nu ryker de!

2011-02-16 @ 10:19:06
URL: http://foppa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0