So put another dime in the jukebox, baby

Hallå där kött och blåbär. Oj vad tiden går. Känns som det var igår det var lördag. Kanske mest för att det var det och tiden inte alls går så jävla snabbt. Men hur som helst så var jag jäkligt ledig igår, tog med knattarna till golfbanan och de visade sina skills. Inte så mycket i golf men de har ett och annat trix på lager.. ;) Pallade bara 9 hål, det var tjockt med folk och ca 25 grader varmt. De spelade som krattor och jag spelade väl som en medelmåttig räfsa. Fuck it helt enkelt så vi sket i det och drog hemåt. Käk på chipotle livade dock upp stämningen något.
En liten stund ägnades åt plugg innan stimmet för kvällen började. Det blev Subway med rajtan och niclas och sen bar det av till pacific beach på förfest. Fan vad det luktar där.. Sur fisk. De säger att det är från havet men det vetifan.. Jo så sen blev det taxi in till stan. Krångligare än väntat, tror vi vaskade ca 6 taxibilar men till slut hamnade vi på nån gata mitt i smeten med nån fransk jeanclaudebaguettealafrancé-krog på där man var tvungen att ha legat med minst två i personalen för att komma in. Jättekonstigt kösystem.. Vi gav upp det ganska tidigt och tågade iväg med gott hopp om att hitta nåt annat ställe och så blev det. Ingen aning om vad det hette och eftersom jag itne har nån ultraviolett lampa kan jag inte läsa på stämpeln heller.. Riktigt trevliga tjejer som dansade där i alla fall, de såg väldigt snälla ut. Typ. På bottenplan var jag om möjligt fortfarande lite för vit för att vara tänkte jag men då resten av gänget prompt skulle hänga där så var det bara att gilla läget. Herregud. Haha, det var en upplevelse. Så mycket konstigt folk på ett och samma ställe. Samma raggningsteknik som gällde här, såg på nära håll med Niclas som vittne hur en stekig slusk smög upp på en snygg tjej bakifrån och började knåda henne och pressa sig mot henne. Efter några minuter, precis som tidigare beskrivet vänder hon sig om och kollar vad det är för nåt, såg inte så nöjd ut men det verkar inte som att tjejerna har nåt att säga till om. Slusken vet i alla fall en sak om tjejer - De har bröst! Så han dyker självsäkert ner i klykan varpå hon fint vrider sig lite. Då kör han på halsen istället, den är ju ganska nära brösten, och jobbar sig neråt. Det pågår nåra minuter. Killen kommer på att man kanske ska lära känna tjejen innan man går på säckarna. Lösningen är givetvis att lära känna henne på insidan först. Hångel alltså. Men nej, hon är inte så sugen på det, givetvis puttar hon inte bort honom utan börjar bara dansa med händerna mot hans huvud lite fint. För det brukar man ju göra. Han ger sig inte, varvar hångelförsök med störtdyk mot brösten som lite fint ibland men hon står på sig och bara ler och håller bort honom. MEN VAD FAN BARA BE HONOM DRA ÅT HELVETE DÅ!! Hur svårt kan det vara? Helt galet. Såg även en jättedonna med en pytteliten mexare på ryggen.. Hahaha. Skulle betala pengar för att vara med när de vaknade upp dagen efter.. Inte riktigt ying och yang.. Men vem är jag att döma det..
Denna dag började lite väl tidigt, typ 10. Oral vid 12.30. Flunkade halva, eller klarade halva, beror på hur man vill uttrycka det. Halvfull/halvtom -grejen typ. Men det är väl bara att käka det och läsa på lite mer då. Ja klart jag är sur och nej jag tyckte kanske inte det var ok men vadfan det är ju inte jag som bestämmer det. Lär ju försöka styra tag på min nya instruktör imorrn med och få lite klarhet i hur vi lägger upp saker o ting framöver. Kanske inte är nån kunglig ide att dra iväg i två veckor över jul men vafan, man kan ju inte vara smart jämt. Det ordnar sig..
Idag blev det lite lucia-grillning med David och Anna, jag åt dock resten av min macka från Subway från gårdagen och lite grillad majs men det räknas nog ändå. Grillad annanas med, det var bra skit. Två av tre knattar var med och kvällen rusade förbi i vanlig ordning.
Riktigt sugen på flytten nu, ska bli skönt att bo nånstans där man känner att man ska stanna ett tag.. Och med altan att sitta på osv. Nä men det var väl ungefär det..

Kommentarer
Postat av: Foppa2

Pool på nya stället?

2010-12-13 @ 09:02:28
Postat av: Foppa

Såklart!

2010-12-13 @ 20:03:43
URL: http://foppa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0