Here we go again, I kinda wanna be more than friends

Sådär, två av tre prov avklarade. Gränsen var 90% så jag satte båda med 90% exakt. Överplugga är för losers. Skriver väl det sista imorrn eftermiddag då enligt plan.. Nu väntar stora mängder kaffe då jag tydligen ska åka flygplan till efter midnatt. Som tur är flyger jag först, dvs vid 20.30 sen blir det att slagga i baksätet, eller nej, observera givetvis och lära sig något. Typ hur man sover skönast bak i en Cessna utan att snarka i micken.. ;) Verkar även vara lite mat på gång, frugan kokar pära och steker köttbullar. Ryktena talar också om brunsås och lingon, det går bra nu. Idag har jag verkligen pluggat. På riktigt. Flera timmar i sträck och utan att klaga. Ville bara få ner det i skrift ifall jag glömmer var och när det hände..
Hoppas Andreas får igång sin kamera nån gång så vi kan skypa lite, åtminstone till fredag eller lördag, lite beroende på mitt schema så att vi kan öla lite ihop. Var ju evigheter sedan.. Han eller jag lär ju få dagsöla, men vad gör det. Ingen är perfekt. Inte har jag hittat nån fest till helgen heller, men det löser sig kanske. Ska flyga sim på söndag men hoppas att det inte blir före 12 i alla fall. Tic-Tac - ge mig!
Längtade hem till snön för någon dag sen men nu verkar det ju bli ännu värre så atteeeee nu - not so much.. Klarar mig nog här ett tag till. Och är verkligen laddad för min semester i Salt Lake över jul! Ska bli riktigt jävla roligt, både att träffa allt folk igen, att försöka lära dem laga mat (svensk sådan alltså) och eventuellt åka lite skidor med.
Lite tråkigare nyheter än snön på aftonbladet var ju att en 152a kraschat vid SAAB-fältet i Linköping och en person omkom.. Tror inte det var någon jag kände men det känns alltid lite konstigt när folk flyger ihjäl sig.. Trist. Men folk dör ju på vägarna varje dag. Men ändå. Sänder en tanke till vänner och familj.
Nu känner jag doften av brunsås, bäst att gå och kolla så han gör rätt. oao

Kommentarer
Postat av: liindblaads

Tack för att du va med i dagens lucka :)

lucka nummer två är nu öppnad, in och kolla om det är du som döljer dig där.

om inte kan du anmäla dig till lucka nummer tre i samma inlägg

kram

2010-12-02 @ 09:06:47
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0