Jag har glömt dig en vacker dag

Nä men torsdagen har väl avlöpt mycket i stil mer tidigare dagar i veckan. Lite mer snö dock. Fast nu regnar det. 
Jag börjar undra om dom någonsin flyger här. Eller om det är världens största scam..
Jag har även fått guidad tur i en norsk butik. Obs! Haha. Det var ett tag sedan. 
Köpt öl för hutlösa pengar men väldigt blygsamma mängder. 
Intressant.
Även lagat currygryta för en vecka framöver. Så nu har jag mitt på det torra. Rent ordspråksmässigt alltså. 
Börjar bli sugen på att bo kvar här i rummet ett tag. Det är ganska dofta människor och ca 3 min gångväg till skolan. I 10 cm snö. 
Det var ett litet äventyr att ta ut california-mercan oplogade norska dritvägar.. 
Nu är det natti. 
Här kommer en bild på ett av fönsterna där jag bor. 
Grus och gnejs på er. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0