I hope she gets him heart broken. And I hope he turns bitter. Really really bitter. Like me.

Ja, nu är väl säsongen tydligen igång då. 15-20 h i veckan flyger jag i alla fall. Även om vädret varit sisådär.
Två flygningar till Sverige har jag hunnit med, en till Backamo och en till Karlstad.
Försökte få till en till Kalmar idag men det sprack eftersom jag knappt såg ut genom fönstret i morse.. Good intentions.
I övrigt har jag hunnit träna en del. Förstöra något i knät. Ett par resor till Sverige med bil för att handla lite. Och för att dricka billig öl på båten! Ett helt ok sysselsättningsalternativ på söndagar.
Idag har jag dock inte presterat mycket.
Skulle ju ha jobbat men det blev som sagt avlyst.
Väldigt improduktiv helg. Nästan pinsamt.
Men så är det.
Imorgon kör vi igång igen och jobbar fram till lördag.
Då är det dessutom dags att åka hem för påskledigt!
Kanske man skulle se om det är möjligt att få till någon HV-flygning då. Ska kolla om det kan bli aktuellt med någon egenträning.
Vore kul att komma i luften.
Och Eagle såklart!
Kanske nån fest med?
Just det, brakfest på klockarevägen blir det ju! Håll i hatten.
Sånt partaj har det nog inte varit där sedan grannen hade föräldrafritt nån gång på 90-talet och en av hennes "vänner" annonserade det i barometern. *puh*
Jag bor i alla fall kvar här i hangaren. Det funkar.
Annars inget att rapportera direkt.
Same shit different day.
Det är ändå fantastiskt att få flyga så mycket. Så det är jag nöjd med. Skönt att man tagit ett bra beslut ever. High five. Sopa.
Nu kör vi på!
Har väl dessvärre lovat att blogga oftare så ni får kanske stå ut med mig lite mer här framöver.
Ut och skörda hö väl, får dricka lingonsaft i stövel.











Bergen in sunset








De har bra latte på Kjevik. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0