Tell me would you kill to save a life

Det blev sovmorgon till 10 sen nån timme i solstolen. Lite nya banor på COD spelades, inte så imponerande dock.. De var så jäkla stora men det kanske blir roligare efter ett tag, vad vet jag. Kul med omväxling i alla fall.
Arbetsinsatsen idag bestod i ett teorimöte med de andra jaa-instruktörerna. Efter det var det dags att åka till verkstaden och hämta Niclas nya leksak. Han har en förmåga att få köra in dem på verkstan det första han gör. Vi kom dit vid typ kvart över fem. PRECIS när de får syn på Niclas går en snubbe ut och kör in hans bil i hallen.. Tajming va? Så vi blev tvungna att blåsa 45 min på nåt.. Slutade med att vi åkte och letade efter nån firma som gör lackkonservering och sånt. Jag hade ju lixom gjort alla mina ärenden igår, typ bank och sånt. Till slut kom vi till en ganska lovande verkstad i grannbyn här, det visade sig dock att de bara trimmar mitsubishi.. Inte putsar upp mercor. Men de kunde eventuellt rekommendera ett annat ställe. Som de inte var riktigt säkra på vad de hette.. Eller var de låg.. Verkar inte vara så vanligt att folk vill ta hand om sina bilar här. Mer än en snabb handtvätt för 10 dollar då, men inget vax eller rekond på riktigt.
Väl hemma vid 18.30-tiden väntade vi oss givetvis mat men slöfocken Oskar orkade inte laga mat så vi begav oss till Oggi´s. Eller egentligen till Chilis men de hade 20 min kö så vi gick till Oggi´s mitt över parkeringen istället. Vilket visade sig vara en miss, iofs hade de ingen kö men jag tror det tog ca 1 timme och 20 min från att vi kom dit tills vi hade maten på bordet. Dåligt som fan. Enda gången i staterna jag har varit med och betalat exakt belopp på notan. Kunde hon ha. Klåpare.
Ingen uppflygning bokad än, det kan bli på fredag men jag vet inte om jag har så stora förhoppningar på det. Hur som helst är det dags att packa ner sig i sängen ett tag nu. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0