Jag känner min fru och hon kan badda, badda mig så hårt

Jodå.
Max och Robert har börjat gå i skolan på riktigt nu. Skönt att slippa ungarna några timmar i veckan i alla fall. Oskar har köpt sin jäkla mustang nu, så jag slipper köra på honom också.
Det är helt sjukt vad man lyckas vaska hela dagar på nästan ingenting. I torsdags skulle jag, max och robert åka och göra en herrans massa grejor. Byta ett spel till PS3, ändra deras försäkring, köra oskar till säljaren så han kunde köpa mustangen och nånting mer som jag glömt. 3-4 saker alltså.. Tog hela dagen. Fast det är klart, när dagen börjar vid 11 så är det inte så mycket dag kvar. Eller det var nog fasen igår.. När jag tänker efter. För jag kommer ihåg att det regnade och att vi käkade lunch på On The Border. Jag valde bort margaritan eftersom klockan bara var typ 12. Det blev en starköl istället. Det flyter ihop lite kan man säga.
Igårkväll åkte jag och niclas in till nåra i stan på kvällen och drack lite öl och snackade skit. Trodde det var fest på gång men det var tydligen fel. Mig kvittade det faktiskt för jag körde. Hör och häpna. Alla skulle på fest ikväll istället så vi sa att vi skulle titta förbi. Men eftersom niclas har blivit en tråkfi**a så ställdes det in. Istället har jag faktiskt pluggat lite idag eftersom jag helt plötsligt ska flyga upp på måndag. Som det ser ut nu alltså. Framåt kvällen käkade vi middag på nån restaurang och när vi kom hem blev det bubbelkoppen i duggregnet. Några youtube-klipp senare är det nu dags att gå och lägga sig.
Imorrn blir det nog lite sista-minuten-plugg inför flygningen på måndag. Just det, jag håller på för fullt med planering för näst-nästa vecka när Mikaela kommer hit <3. Det kommer nog bli lite intensivt mellan varven. Måste även börja flyga CPL när IR är klart, vilket jag hoppas att det blir på måndag då ja.
Jo, haha, förresten. Oskar tappade ner sitt visa-kort i soffan i vardagsrummet. Det är nog en bäddsoffa men ingen vet hur den funktionen skulle kunna opereras, men i alla fall. Det betyder i alla fall att den innehåller diverse extra håligheter. Först letade han i och på och under soffan i typ 15 min, sen kom pizzabudet med pizzorna vilket var anledningen till att han suttit och svingat med kortet. Hur som helst återupptogs letandet efter pizzaleveransen. Innan kortet återfanns hittades följande: ett jättegammalt fotografi med oklart motiv, tre st memorykort, en pusselbit, tre olika kammar, en My Little Pony och en penna. Det var alltså i EN utav sitsarna. Eller under.. Eller vad man ska säga. För det går inte att lyfta ur kuddarna, de är bara fastsatta med en väldig massa håligheter runt sig. Då har ändå niclas och jag flyttat soffan ut i köket och tillbaka en gång för typ en månad sen när de var här och tvättade heltäckningsmattan. Så om du saknar nåt kan du komma och leta i vår soffa. Är det inte där så finns det säkert något motsvarande du kan använda dig av.
När vi tog isär soffan hittade vi en ciggarett, två pennor, lite mynt och andra saker som jag har glömt. Men det verkar inte vara slut än på långa vägar. Hej hopp tallsopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0