In loving you with my whole heart

En lugn helg är till ända. Ute blåser det nära storm och ösregnar. Vi har väl mest softat i helgen, bubblat lite, grillat och kollat på film.
Hela min lugna verklighet vändes upp och ner i fredags eftermiddag när de ringde från skolan och undrade om jag kunde ha uppflygning på lördagen. Klart jag kan tänkte jag och satte igång att planera, panikläsa osv. Tills någon timme senare då det uppdagades att jag saknade en påskrift på ett papper. Var bara att ställa in lika snabbt igen tack vare min vanliga klantighet.
Rätt skönt iofs för det var väl ett och annat som inte var klart men nu har jag koll på det mesta tror jag och ser fram emot en ny tid i början på veckan nu.

Idag har jag koncentrerat mig på att förbereda en lektion till imorgon. Börjar kl 7.. Ingen tidsomställning den här gången i alla fall. Blev klar med lektionen vid 19-tiden då det serverades mat. Därefter blev det panikåkning till sprouts för att köpa snacks och sen hem och titta på film.
Ja, ungefär så skulle man nog kunna sammanfatta gången helg. Just det, ska posta upp bild på spindeljäkeln. Kommer pronto.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0