There is no way I´m giving up this time

Hows it going?
Hårda dagar nu alltså. Flygning varvat med lektionsförberedelser för CFI-kursen. Börjar vid 9 fyra dagar på raken denna vecka! Kommer närmar och närmare väggen.
Fast igår var vi på Taco-tuesday i pacific beach. Det var tydligen blondinbella åxå.. Hon verkar följa efter mig på nåt sätt.. Jag var ju och shoppade i Los Americas eller vad det nu kan heta precis nere vid den där djurparken som dom kallar Tijuana i söndags. Då åkte hon dit i måndags och spanade. Tydligen hade hon fått upp spåret ordentligt igår kväll. Jag lyckades i alla fall hålla mig undan. Löwengrip invest.. låter ju stabilt.

Jaja, finns kanske viktigare saker att tänka på. Eller nä. Men har i alla fall stökat av första lektionen i kursen, körde Airplane Control Systems. Handlar alltså om roder, klaffar och spoilers och grejor. Är det klart då Johan vad det betyder? ;) Imorgon ska vi köra varsin egen presentation om valfritt ämne. Jag rannsakade mig själv och insåg att jag inte har något liv utanför flyget. Så ämnet blir Diamond Aircraft Industries. Blir kul att se vad de andra gökarna hittat på, ryktena säger att några faktiskt valt ämnen utanför flyg. Kan bli spännande att höra om nåt annat..
Fredag blir det åxå skola vid 9, då ska vi lyssna på knattarna som kör lite flyglektioner igen. Lördag blir det re-take på vor-approacher som jag ju sumpade på sista stagechecken. Känns ändå rätt lugnt. Tror jag. Och på kvällen lutar det åt fest inne i stan. Raketfylla på gång! :D
Lite annat spännande på gång med, men det tar vi när det närmar sig. Kött och blåbär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0