Så mycket man kan göra och borde och vill

Vann gåupp-tävlingen idag! Yay! 8.40 satte jag ner tårna på heltäckningsmattan idag! Inte varje dag ska jag tala om. Men imorrn är det ju sådär gristidigt igen, börjar redan vid 9.00!! Skandal. Lär ju få gå upp redan vid 8.. Drygt.
Idag var det flygning, vor-approach till Brown, TGO där och sen LOC-D på Gillespie. Gick väl sådär.. Får se vad som händer nu när det blir ny instruktör igen. Förmodligen börjar vi med några simulatorpass.
Hur som helst så verkar bilen gå bra igen. Kanske dags att sälja den då, när den ändå funkar.. Funderar på om man skulle köpa nåt som man kan ta hem till sverige sen. Om man har den i ett år här så får man ta in den utan att momsa den. Vilket betyder en massa sparade pengar. Så det har jag nog bestämt att jag ska göra. Nästa fråga är vilken prisklass man tänker sig. När det är klart så ska man bestämma vilken jäkla bil man ska ha med.. Det är ju skitfräscht att ha nåt med stor mullrig mustig V8 här men det känns kanske lite rumphugget när man rullar in på OKQ8 i svedala och sticker slangen i tanken.. Och en soppasnål bil här känns ju lite omotiverat.. Meneeeee det är kanske några dagar kvar innan jag måste bestämma det..
Whatever. Nu blir det nog ett glas vin till och lite riskakor sen är det sängen som gäller. Den stora. Med det stora täcket. Tjipp tjipp.

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag kan ta en Escalade, tack.

2011-01-13 @ 08:56:16
URL: http://grebom.blogspot.com
Postat av: Jonas

Självklart ska du ta en fet V8 om inte en V12:a´... Det visste ja inte att man slapp momsa för den då... Kommer nog köra samma strategi som dig då. Men ska du stanna där mer än 1 år till?

2011-01-13 @ 15:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0