Life is a mystery, everybody must stand alone

Så mycket som hänt och inget bloggat.. Så kan det gå.
Men jag har iaf haft en fantastisk jul i kalla skitsverige. Tåg och flyg och sånt har råkat funka för min del. Mycket flyt och lite skicklighet.
Sammanfattning: kallt, julpyssel, kramar, granklädning, vin och sprit, skrapa rutor, harrys, familj, EAGLE!!!, skitsnack, sked, god mat, feber, flyttkarl, Ivanhoe, fyrverkerier vid slottet... Osv.. Kanon helt enkelt.

Väl tillbaka i staterna har jag tydligen flyttat in på melrose place. Alla andra flyttar ut.. Eller det verkar så i alla fall. Får se vad som händer. Klart är i alla fall att det är rättvist att äta frukost ute i solstolen.
Bilen var paj när jag kom tillbaka men det har jag lagat idag! Med lite hjälp från Johan då.. Men i alla fall! Det var tändmodulen ifall nån undrade.. Eller ignition coil som den tydligen heter här. Så nu kan jag kanske åka och handla nån dag. Får nog bli en sväng till ikea med så jag kan köpa underlakan som räcker till hela sängen. Och en större dataskärm nu när Jenna matat in en massa filmer på min dator.
Jag har anmält mitt intresse att flyga och kanske kan det komma att ske under helgen. Den som lever får se.. Nästa vecka ska vi börja med CFI-ground och då skulle egentligen både instrument och commercial vara klart. Men det är det alltså inte. JALLA JALLA!!
Nu ska jag sova så jag får behålla den sunda delen av jet-lagen en stund till.
Kött och blåbär

Kommentarer
Postat av: Andreas Stenberg

Kanske inte så smart att använda arabiska uttryck som Jalla Jalla i din blogg. Det kan nog få Echelon att hosta till så att du blir av med alla dina flygtillstånd över amerikanskt territorium. ;)

2011-01-09 @ 07:05:28
Postat av: Foppa

Haha, tack för tipset! Du verkar ha det helt ok där nere?!

2011-01-09 @ 07:07:28
URL: http://foppa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0