Kiss me on the sidewalk, Take away the pain

Torsdagen lider mot sitt slut. Idag vart det sådär tidigt som man bara önskar att det aldrig skulle behöva vara. Klocksatan började skrälla vid 8 och jag kom väl upp vid typ 20 över. Usch. Ingen kaffemaskin här heller så det tar sin tid på morgonen att få i sig en java. 9 var det groundschool för CFI och efter det var det möte för ´student redistribution´ vilket för den oinvigde skulle kunna låta som att man ska få ny instruktör, men så var alltså inte fallet. Däremot fick vi en instruktör till. Verkar faktiskt ganska smart, vi kör vidare med de vi har och så får vi en extra som kan rycka in när det behövs. Hoppas det funkar som tänkt nu bara. Slutade strax efter lunch, vilken intogs på Hilltop och bestod av nån macka och pastasallad. Bra skit. Har faktiskt pluggat lite under eftermiddagen. Och lagat mat. Och druckit margaritas.
Vet inte om bilen funkar, jag fick äran att åka med Niclas international metropolitan super trolley commuter service idag! Blir förmodligen payback på det imorrn..

En fancy feature med dagen är att jag beställt en massa kuliga saker så jag har en massa spänning framför mig de närmaste dagarna i väntan på paketen! Det blev en trådlös skrivare/scanner/säkert nåt mer typ fax eller så och en 23" skärm. Tänkte att det räckte där, ända tills jag skulle raka mig, då visade det sig att jag förmodligen lämnat rakapparatsladdaren i gamla frusna svedala så det var bara att beställa ny rakmaskin åxå. Hoppas jag får den imorrn eller på lördag för jag har inte rakat mig med hyvel på typ 10 år så det skulle förmodligen inte bli så bra.. Imorrn kunde man kanske tro att jag är ledig men det är fel. Jag ska vara i skolan kl 12 för en photoshoot.. De ska tydligen göra en ny hemsida och då ska ALLA vara där kl 12. Jätteviktigt. Även de som har lediga dagar osv. Skulle inte förvåna mig om de schemalagt flygningar runt det för att verkligen alla ska vara med. Men jaja, det är väl bara att ta på sig finmjukisarna och smyga dit.
Nu är det natt. Kött och blåbär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0