Jag vill bara så ett frö, lyd mitt råd - ta ett spö

Pluggar faktiskt. Större delen av dagarna. På riktigt den här gången! Så blogg står inte överst på listan. Idag var det groundschool, igår var det inställd flygning på grund av LLWS. Googla om du undrar vad det är. Imorrn blir det förhoppningsvis flygning och då ska det övas på VOR-approacher eftersom jag flunkade på den delen av stagechecken. Vilket jag var ganska nöjd med ändå. Jag hade åxå flunkat mig på den approachen kan jag säga. Riktigt pissig faktiskt. Men ILS:en till KMYF och LOC-D till KSEE gick tillräckligt bra i alla fall. Nu sova.

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag ska snart SJFD och ÅESPS. Kanske hittar jag NFTMS*. Går nog och lägger mig tidigt och KLPTVIS***.



Kändes bra att skriva obegripliga förkortningar. Jag förstår varför du gör det.



Sluta surfa och börja plugga!



*Sluta Jobba För Dagen

** Åka En Sväng På Stan

*** Något Fint Till Min Sanna

**** Kollar Lite På TV I Sängen



2011-01-25 @ 15:12:29
URL: http://grebom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0