Ive been awake for a while now, you make me feel like a child now

Jojomensan. Så är det. Mycket plugg har det faktiskt blivit de sista dagarna. Köttade av den där halva oralen jag hade hängande över mig idag. Skönt. Nu är det bara flygningen kvar som ska slipas till. Krångligt nog så är ILSen på Montgomery paj, det ställer till det lite då jag skulle behöva flyga dit.. Fick även sista ignition coilen idag så jag har pillat dit den. Provkört och så långt så verkar det funka. Svårt att säga om det är helt fixat, men nu sitter det i alla fall en väldig massa nya grejer på motorn. Det kan ju inte vara fel..
Både lagat bil och monterat ihop nya byrån. Manspoängen bara rullar in. Tycker faktiskt att jag fått några extra hårstrån på bröstet på sistone. Imorrn blir det flygning igen, inte förrän 12 som tur är men ändå. Tror de börjar lära sig mina tider nu. Fan vad trögt det var men skönt nu när de fattar hur jag funkar.
Tyvärr verkar det som att vi ska byta instruktörer på torsdag igen. Ibland tror jag fan att de skämtar. Fjärde instruktören på samma jävla instrumentkurs.. 30 timmar.. Hur svårt ska det vara. Men det finns väl givetvis nån bra anledning till det, kan dock inte riktigt fundera ut den sådär på fri hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0