Can you give yourself away

Shit. Inte bloggat på hela helgen.. Kunde ju varit ok att skylla på att jag varit upptagen men då ljuger jag. Lördagen bestod av slapp och plugg om jag inte minns fel. Och en massa beställningar av massa bra saker. Söndag innefattade faktiskt groundschool så några timmar försvann där i alla fall. Lite solsidan efter det och lite mer plugg. Idag däremot var det slut på lugnet! Klockan hoppade igång vid 04.50.. Jättefel! Jag är inte gjord för det. Det var ju inte igår man jobbade de tiderna direkt. I alla fall började dagen med en simulatorflygning i ottan. Kalasväder har det varit hela dan, typ 25 grader. Hemma vid 8 från skolan vilket kändes konstigt men det var ju rätt ok. Fastnade vid datorn ett tag och sen blev det faktiskt lite förmiddagslurande innan jag smög ut i solstolen. Pallade ca 25 min innan jag gav upp och förpassade mig till skuggan. Vid typ 14 ringde det på dörren och UPS-tomten stod för farstun. :D Så nu har jag en stor dataskärm och en trådlös skrivare som faktiskt funkar. Än så länge. Imorgon förväntar jag mig en rakapparat, en sladd, en webkamera och nåt mer som jag redan glömt. På onsdag kommer det nog en laddning med skrivarpapper och lite bläckpatroner. Får se. Återkommer i frågan. Sen tror jag inte att jag beställt nåt mer. Men jag är inte säker. Imorgon blir det skola igen. Tufft schema nu, nästan en aktivitet om dagen. Inte förrän 11 som tur är.. Just det, jag har även hittat ett trådlöst tangentbord med svenska åäö och @ på rätt ställe! I vardagsrummet fanns det.. På nätet kostade det billigaste typ 90 dollar.. Inte ok för ett crap-tangentbord. Men jag behövde alltså inte gå så långt.
Det största som hänt är nog ändå att knatte eventuellt köpt en bil! Grattis till honom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0