Dont come back for me, who do you think you are?

Igår var det också lugnt. Faktiskt. Eller nä, jag backseatade en lektion i POF eftersom jag ska ta över jobbet som lärare i PoF från mitten på mars ungefär. Idag vart det först möte med min instruktör för att kolla av loggbok osv inför stagecheck och så småning om även check ride. Direkt efter var det introduktionsmöte som teoriinstruktör med diverse genomgångar. Lång dag med andra ord, från 10,30 till typ 16,30. Usch.
Imorgon blir det också lite tjockt. På förmiddagen ska vi städa garaget ifall det är dåligt väder vilket det verkar bli. På kvällen kommer de nya knattarna och ska bli hämtade på flyget och däremellan ska jag tydligen backseata en PoF-lektion till om jag hinner. Mycket nu. Nästa flygning verkar bli på måndag så jag har helgen ledig. Lördag har vi fest! Välkomna! House warming för de nyanlända. Var tänkt som poolparty men det ska förmodligen regna så det blir väl nån annan variant.
Hoppas vädret ordnar till sig snart, drygt med massa regn och blåst. Dags att jobba upp brännan nu ju!
Håll i hatten.

Kommentarer
Postat av: Foppa2

Hur har det gått för de gamla knattarna?

2011-02-18 @ 09:58:36
Postat av: Foppa

Jorå, det börjar arta sig! Men man får hålla ett öga på dem.. ;)

2011-02-18 @ 10:02:02
URL: http://foppa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0