You and the music is all that I got

Nä men det var väl ingen oral idag då, det var tydligen bara en briefin.. Men vem bryr sig, snart är det julledigt. Hann inte posta paketet idag, får bli imorrn. På riktigt! Har däremot tvättat. Massor. Förlorade Big Time idag, Niclas var redan på väg till gymet när jag kom upp. Ångest. Igen.
Sista middagen med Kristian idag, var på nåt japanskt ställe där de lagade maten vid bordet.. Jättekonstigt, men gott och bra. Lite circus över det hela men vafan, det funkade ju i slutänden. Äckligt vin dock, men vafan, japan har väl aldrig varit kännt för bra vin. Imorrn blir det sovmorgon till 17.00. Det är ok. Kanske därför hinner posta paketet. Men jag väntar ju även på leverans från UPS, det verkar tjurigt... Fan med.. Men nä det är väl det som händer nu. Känner på mig att det blir nån slags fest imorrn åxå, men jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0