We finally get a message that we´re gonna break out

2:a advent har precis svischat förbi som en lönecheck. Helt slut efter nån timme och ett par öl i jacuzzin. Skönt att bara koppla av lite efter en hård dags vilande. I övrigt var det tidig uppstigning idag med eftersom skoldagen började strax efter lunch. Kanske inte var så smart att hänga nere på stan halva natten då men ändå gött att få lite krossat glas under sandalerna och susande öron i ett dygn efter. Raggningstips i San Diego: INGEN ÖGONKONTAKT!, ta mycket på tjejen i början, gnid dina ädlare delar mot hennes oädlare, försök kyssa henne trots att du ser ut att ha fått en skridsko över ansiktet och har en cheeseburgare hängandes i mustaschen. Vänder hon bort huvudet så betyder det bara att du får vara snabbare nästa gång.
Idag flögs det simulator, lite approacher, både ILS och LOC, gick väl ganska bra.. Oral stage check 2 på onsdag så jag lär väl läsa lite innan dess då. Väl hemma efter att ha handlat lite insåg jag att jag glömt köpa typ hälften så vi åt kinabuffe istället. Nu har vi som sagt skrynklat till oss lite i poolen och det känns som att jag gjort två-tre dagars jobb idag så jag får nog lugna mig lite. Blir nog sängen tidigt ikväll. DVS innan 03. Hört att man sover bättre på ett glas vin, så jag går och häller upp ett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0