That we belonged together you and me against the world

Har pluggat som fan idag! Väderkartor. Drygt, men gött att jag börjar få koll på det, finns några att välja på. Skypat med Andreas på morgonen och Ingela på kvällen. Även ett litet samtal med Bo. Mycket skype men ändå hunnit plugga, fan inte dåligt. Gymmat och kom sen hem till lördagsmiddag med frugan. Lax och pressad potatis! Värsta. Nu väntar jag på att Rajtan Tajtan ska komma och hämta mig så vi kan dra in till stan och kolla om det är nåt på gång. --- Nu kom han, så atteeee jag lär väl lägga ner det här och återkommer om jag överlever. Imorrn är det simulator efter lunch nån gång. Får kolla på det när det närmar sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0