Me and my cousins and you and your cousins

Mmmm produktiviteten ligger nära noll. Har dock pluggat någon timme idag i alla fall. Eller nästan två faktiskt. Niclas fick dra till IKEA själv sedan jag insett att jag verkligen itne hade tid med det då jag skulle flyga vid 16.30 och han skulle dra vid typ 12. Jag har massa prov imorrn och skulle flyga vid 11 imorrn ända fram till provet. Jag kände mig stark och beslutsam, lite karma på det tänkte jag. Ställa in nöje för nytta, det är inte varje dag. Så långt allt väl men sen ringde fnatte och avslöjade att flygningen blev inställd för den skulle vara med nån gammal sunkig simulator och instruktören tyckte det verkade meningslöst att köra i den. Så ny sim på söndag (shit, insåg nu att jag verkligen hoppas att det blir på söndag eftermiddag!!!). Hela kvällen ledig till plugg mao. Dvs jag har skypat med mamma och pappa (japp Libban sändes live ända till USA, det trodde man inte) och sen har jag facebookat i osannolika mängder och pratat med massa roliga människor.. Som av oklar anledning sällan är online när man egentligen har tid. Pluggade ändå en liten stund men sen har även morgondagens flygning blivit flyttad till efter proven, vilket ger mig tid ända fram till 15 imorrn att plugga. Flygningen börjar sen vid 20.30 och slutar vid 00.30.. haha de har skön uppfattning om arbetstider här.. Men inte mig emot, jag funkar bättre på kvällen.
Så nu är det matlagning, bloggande, facebookande, vindrickande, doftljuseldande och pluggande som gäller. Samtidigt. Tror det är bra. Multitasking. Man känner sig upptagen men får inget gjort. Så jobbar jag. Just det, lär ju träna imorrn efter flygningen med för innan hinner jag inte.. Det ska pluggas som fan imorrn. Jobbar bäst under press.

Var kanske ändå bra att jag itne hakade till IKEA för de hade varken sill eller kaviar eller marabouchoklad.. Antingen är det utplockat inför jul eller så skiter de i det.. Hoppas de får hem lite nya grejer i nästa vecka för snart börjar det bli panik. Måste ju ha med mig en del essentials till Salt Lake.. Typ choklad med apelsinsmak, lingonsylt, brunsås osv. Jaja, klockan är över 18 och det är dags att fylla på vinglaset. Fred på er, kärlek åt alla.

Kommentarer
Postat av: liindblaads

Årets första lucka är nu öppnad hos mig, kika in och kolla om du gömmer dig bakom lucka ett :)



finns en ny chans om de inte va du i samma inlägg

kram:)

2010-12-01 @ 12:08:37
URL: http://liindblaads.se
Postat av: elmo

@)-`-,---



Halloj! Vart hade du valt att åka om du vann 40 000 att resa för? Kommentera gärna mitt blogginlägg med ditt svar.



Vill du att det blir verklighet kan du tävla på http://goo.gl/Ho7RY



Kolla gärna videon på min blogg!

2010-12-01 @ 12:43:30
URL: http://hurmanvinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0