It's time to consider, That baby is a sinner

Usch. Vaknade av det sjätte larmet idag.. Eller strax efter det faktiskt. Med ett ryck.. Lär ju bli ett slut på det här nu. Tur att jag har tre telefoner att ställa på olika tider på morgonen, men det är ju fan inte ok alltså. Jaja, flygning vid 9-hugget iaf, ils och vor på palomar, oceanside och montgomery. Fortfarande mycket att stimma med men det börjar bli lite struktur på kaoset iaf. Fnatte skötte sig bra och det hela kändes ganska ok i slutänden. Min oral imorrn har blivit inställd på obestämd framtid.. Så det där med klar innan den 20e känns ju ganska avlägset. Inte mig emot.. Men det är tydligen inte jag som bestämmer här.. Jaja, slutade vid typ 13.00 idag och gjorde ett stålmannenombyte till badkläder och hann med en halvtimme vid poolen innan de där jävla tallarna skuggade hela området. Funderar skarpt på att smyga ut en natt och kapa topparna på dem. Men vafan, vi flyttar ju om mindre än en månad så wtf.
Efter poolen blev det en skön tupplur på 15 (ja, faktiskt) min och sen tog jag tag i tvätten. Som för övrigt fortfarande ligger i tumlaren kom jag på nu.. Och sen undrar folk varför man bloggar... Efter det var det tänkt lite julklappshandlande, lär ju vara dags om man ska lyckas skicka nåt med posten. Slutade med en kasse kläder till mig själv och inget annat. Effektivt? Nej. Taktikbyte krävs. Frugan fixade middag idag och jag har spenderat resten av kvällen med youtube, rödvin och facebook-filmer. Imorrn - oskrivet blad. Tänker just nu en del på Sanna och Johan, vet inte varför men känns extra kul att de ska ha barn och allt. Brukar inte bry mig så hårt om sånt men nu gör jag tydligen det. Tycker dock hon dröjer länge med att jäsa färdigt ungen.. På fredag väntar i alla fall julbord, nåt att se fram emot! Däremellan lär de ju trycka in en oral med T Black, känns inte lika lockande men vafan, bara att käka den bajsmackan helt enkelt. Han är stenhård och då får man väl försöka leverera. Jag värmer upp för det med lite mer vin tror jag. Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0