I want to hold the hand inside you

Sunkdag. Fått massa gjort dock.. Men började med en stor förlust som vanligt.. Kom ur lägenheten redan vid typ 10.30! Full fart mot Chula Vista för att hämta paket på UPS eftersom de luffarna inte kan sitt jobb. Matade bara in adressen på Iphonen, lätt som en plätt. Fläkten hade hakat upp sig i bilen så den blåste nästan fullt hela tiden. Jävligt hög partysänkarfaktor på det. Nästan framme vid posten finner jag mig själv vid nåt jävla tullbås.. De skulle helt plötsligt ha 3 dollar för att jag kört på deras väg. Men smartåke hade ju inte tre dollar. Däremot tog maskinen gladeligen 10-dollarssedlar. Utan växel. FUCK! Men ja, det var ju bara att mata maskinen. Fick i alla fall tag i paketet. Ställde sedan in Iphonen på att inte välja tullvägar. Hann säkert 3 km på väg hem innan jag stod vid ett sånt där jävla bås igen. Var ganska sugen på att pressa in telefonjäveln i det där satans sedelinkastet. Men jag besinnade mig och knycklade in ytterligare en 10a. Så atteeee jag betalade 20 dollar för en väg som jag inte skulle varit på och som skulle kostat 6. Thank fucking me! Jaja, jag hade ju kvar paketet som legat i bilen i flera dagar med så på väg hem kom jag på den ljusa iden att åka förbi det lokala postkontoret. Visste inte riktigt var det låg men visste på vilken gata det skulle vara iaf. Gled hela gatan ner och när jag sen var utanför stan så vände jag och ställde hoppet till den där satans Iphonen igen. Den visade att det var precis där jag för 15 min sen kört in på gatan. Väl tillbaka insåg jag att det var den byggnaden jag tyckte såg ut som ett postkontor men inte hade nån skylt så jag tänkte att jag väl hade fel som vanligt då.. Men nä, det är bara det att de inte har nån skylt. Men än på sidan på huset in mot nån bakgata.. Efter att ha hittat parkering utanför så inser jag att jag glömt ta med adresslappen. Får som tur är tag i Niclas och han är hemma och hittar lappen! Men jag har ingen penna.. Och de hade ingen på posten liggandes heller. Men han smsade skiten till mig och en halvtimme senare hade jag köat klart bakom höga svarta snubbar och stimmiga damer och äntligen fått iväg skiten.. Efter det blev det lite shopping av fler klappar sen även en klippning. Numera har jag en frisyr. Typ. Det var Bob Marleys något okände bror som klippte mig till tonerna av en helt ny låt, för mig i alla fall. "Show me your pussy and I´ll give you my dick" och stjärnan till frisör höjde och sjöng med.. Haha. Helt galet. Hem och vilade upp mig för det långa mötet på skolan, var ju i stort sett halvvägs in i väggen redan. Efter mötet blev det glögg med knattarna följt av bio. The tourist. Helt ok film. På gränsen till bra. Har packat som fan också. Typ i alla fall. Lär väl köra upp en del grejor till huset imorrn så inte Niclas behöver styra allt. Finns väl en del jag inte behöver närmsta dagarna. Tvätten är snart torr också så jag kan packa ner det sista. Stökigt imorrn, flygning och flyttning.. usch nu blev jag trött.. Nu är det dags att nassa lite om jag ska orka upp till flygningen vid 13.20 imorrn. Verkar iofs bli pissväder men vi får se. Kött och blåbär.

Kommentarer
Postat av: Foppa2

Var det bara obemmanade tullbås?

Minimum wages brukar ju annars leda till att om en människa kan göra jobbet billigare än en maskin så finns det en människa på plats typ.

2010-12-18 @ 23:19:03
Postat av: Johan i Ljunkan

Har ni inte forex i stan? De brukar kunna växla, t.om dollars.

2011-01-11 @ 21:50:20
URL: http://grebom.blogspot.com
Postat av: Johan i Ljunkan

Har ni inte forex i stan? De brukar kunna växla, t.om dollars.

2011-01-11 @ 21:50:49
URL: http://grebom.blogspot.com
Postat av: Foppa

Jo men det var ju lite sent att backa och köra fel håll på motorvägen för att växla på forex.. Men tack för tipset!

2011-01-11 @ 22:04:07
URL: http://foppa.webblogg.se/
Postat av: Foppa

Jo men det var ju lite sent att backa och köra fel håll på motorvägen för att växla på forex.. Men tack för tipset!

2011-01-11 @ 22:04:40
URL: http://foppa.webblogg.se/
Postat av: Foppa

Jo men det var ju lite sent att backa och köra fel håll på motorvägen för att växla på forex.. Men tack för tipset!

2011-01-11 @ 22:04:55
URL: http://foppa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0