För hahaha det går ju så bra för andersson och pettersson och lundström och jag

Fredagkväll och dans i folkets park. Not so much. Men istället blir det julbord på IKEA! YAY!! Lär väl åka snart, ska köpa lite julklappar på vägen åxå är det tänkt, börjar bli hög tid känner jag om alla paket ska komma fram osv..
Kom faktiskt upp i tid igår, körde järnet i simen. Hann med två timmar vid poolen mitt på dagen innan det var dags för möte med våra nya instruktörer eftersom vi blivit tilldelade nya from omgående. Verkar kunna bli ganska bra i slutänden. Hur som helst resulterade det i en ledig helg av allt att döma. Kvällen bjöd på gym till att börja med, sen blev det youtube och rödvin för resten av pengarna. Niclas var uppe i Fresno och flög så jag fick dynga ner mig helt solokvisten.. Inte mig emot. Han droppade dock in framåt 24-hugget och sänkte nåra bira. Skype med Mickispickis fick avsluta en skön torsdagkväll. Idag har jag varit ledig men kostade på mig en extra gymdag, var faktiskt sugen på det när nickepicke frågade så varför försitta ett sånt once-in-a-lifetime moment. Nu väntar jag på att Andreas ska ringa upp och öla lite på skype och sen bär det som sagt iväg till IKEA för lite svensk efterlängtad julmat. Jag har inte så höga förväntningar men wtf, de har bergis prinskorv och glögg iaf. Kroppkakorna får jag nog fortfarande koka ihop själv om det ska bli nåt. Lär bara leta reda på kryddpeppar först, sen har jag nog koll på vart jag hittar resten. Kommer inte ens ihåg vad det heter på engelska.. Börjar nog i den änden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0