Everybody wants something. Just a little more..



Vaknade av ett sms från Niclas vid typ 11.30 idag. Han låg vid poolen och var jättetuff för att han var vaken.. Anledningen var att han bokat in oss på en golfrunda med Kristian och Johan på Cottonwoods golfcourse vid 13. 12.30 stod jag och väntade på Nickepicke som fortfarande inte var klar.. Hur som helst var det kalasväder för golf, ca 22 grader varmt och strålande sol. Banan var helt ok, inte för mycket sandlådor och vatten. Har iofs sett bättre gräs i mina dar men vadfan.. 15 dollar för en runda och då ingick lån av klubbor! Skitbra ju. Förväntningarna på mitt spel var ganska låga men jag spelade fan bara bort mig på ett hål, gjorde ett par på ett par 4 och spelade förvånansvärt mycket på fairway. Kul när man inte spelat på två år drygt och det ändå funkar. Mesarna tyckte vi var klara efter 9 hål så det var väl bara att ge upp där, tur var nog det eftersom Niclas vid den tiden hade kraftigt blödande skoskav... Blir bil för honom nästa gång tror jag. Men spela igen ska vi definitivt, låg inte så långt bort heller så det lär bli ett par gånger till.
Det följdes av käk på nåt chipotle-ställe som var över förväntan det med. Pallar inte förklara vad det var för mat men det var jävligt gott iaf. Resten av kvällen handlade om julpynt, playstation och skitsnack på melrose place. Morgondagen börjar sådär jäkla tidigt igen, ska hämta fnatte vid 8.30. Tror jag ska försöka komma upp redan vid sju men det lär ju krävas några larm för det. Simulator så det är ganska soft iaf. Hade även oral planerat till imorrn men den är inställd i vanlig ordning.

Kommentarer
Postat av: foppa2

Låter intressant om man nu kommer över pölen till S.D.

15 dollares är ju rena rånet.

2010-12-09 @ 14:42:25
Postat av: Foppa

Ja det tycker jag. Kom så ska du få spö.

2010-12-09 @ 17:12:00
URL: http://foppa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0